اس ام اس تیکه دار خرداد 92
اس ام اس تیکه دار خرداد 92
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

حـرف حـق مـی زنـی عـزیـزم


ولـی بـایـد یـاد بـگـیـری

هـر حـقـیـقـتـی رو تـو صـورت طـرف مـقـابـل تـُف نـکـنـی

روح و روان آدمـا از هـر حـقـیـقـتـی عـزیـزتـره


* * *


یــکی بــرای هــر نـــفــــس حــــوایـی دارد

و

دیگـــری هـــوایــی بــرای نــفــس هایـش نـــدارد !



* * *


بـا اعصاب من بـازی نکن

بخـوام باهات بـازی کنــم شهربـازی میشی!


* * *


چه کسی برای عشقبازی من

شعر اتل متل خواند

که تو پا ورچیدی


* * *


داشتنت حقیقتاً رؤیای قشنگی بود.

اما واقعیتش

نه ثانیه ای خوشی داشت

نه خاطره ای مرور کردنی،

و نه هیچ چیز دیگر!

فقط درد داشت...


* * *


فقط برای دلخوشی!

جیب تمام مکالمه امروزت را گشتم.

به دنبال یک دوستت دارم الکی.

نبود که نبود


* * *


هیــــــس !!!

آرام تر..

مگر سر اورده ای با این همه ســــــــَر و صـــــــــدا؟!...

برو..

هروقت دل آوردی برگرد..


* * *


تو همان سنگـِ در جویبار روزگاری

و من

همان آب روان

هرچه و هرطور که میخواهی باش

من

کار خودم را خواهم کرد!


* * *


با “یکی بود یکی نبود” شروع می شود این قصه

با “یکی ماند ، یکی نماند” تمام !

یکی من بودم یا تو ، مهم نیست

مهم قصه ایست که تمام می شود !



* * *


سلام روزگار... چه میکنی با نامردی مردمان..
من هم ..اگر بگذارند ...
دارم خرده های دلم را...
چسب میزنم... راستی این دل ... دل می شود ؟


* * *


تا قیامت هم خیانت کنم

باز حساب مان

پاک نمی شـــود!!!!


* * *


نمی بخشمت

ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادگی از ادمای بی ارزش می گذرم . . .


* * *


روی زمــیــنــی زنـدگـی مـی کــنــیــم که خــودش رو " جــــو " گرفته !

دیگه تــکـلـیـفــ آدمـــاش مــعــلـومه ....!


* * *


مدتهاست
چتـــــر منطق را بر ســـــر گرفتــــــه ام!
تا باران "عشـــــق" را
تجربـــــه نکنم!
دیگر توان مقابلـــــه با
تب و لرز
برایـــــم باقی نمانــــده است!!!


* * *


خسته شدم از آدمایی كه موقع رفتن میگن :
تو خیلی خوبی ! من لیاقت تو رو ندارم !
بــــــی لیــــــاقــــــت هــــــای عزیــــــــز !
لطفا برای رفتن یهـ ذره خلاقیت به خرج بدین ... !


* * *


هی فلانی !

رفتن حق همه ی آدمهاست...

فقط خواستم بدونی ،

اگه مونده بودی..

*
بهارم*قشنگ تر بـــود ...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: